Sidor

fredag 3 maj 2013

Dag 3 vitbukt- kackholmen 32 km

Blåste duktigt idag också. Försökte smita undan det värsta genom att gå inomskärs. Jag kom inte igenom älgöleran trots att det enligt mitt sjökort ska gå. Fick vända tillbaka och ut. Blev några km extra men jag fick stundtals paddla helt utan vind. Siktade mot gråvik men kände när jag kom ut på öppet vatten att det inte var värt det. Bra höjd på vågorna och riktigt kraftiga vindbyar. Vände tillbaka och hittade mysig tältplats. Tog ett bad (behövdes). Har precis tryckt i mig bullens korv och ett lass makaroner och skall nu sussa sött.

Tog en bild så man kan se hur sliten man ser ut eftet en dag i blåstens tecken...

1 kommentar:

  1. Skönt att vädret blivit bättre så att du kommit iväg. Var ju lite segstartat. Ha det gott.

    SvaraRadera